Siirry sisältöön
Hae sivustolta

Tekoälychatin toimintaperiaatteet

Tekoälyä hyödyntävä asiakaspalvelijamme Arki Virtanen on asiakkaidemme apuna verkossa.

Huomioithan nämä Arki Virtasen toimintaperiaatteet, kun käytät tekoälyyn perustuvaa chatbottia.

  • Arki Virtanen hyödyntää vastauksissaan tekoälyä. Arki Virtanen hakee vastauksiaan ainoastaan KSOY:n sille antamasta datasta ja oppii koko ajan lisää.
  • Seuraamme chatbotin toimintaa jatkuvasti. Korjaamme virheet ja parannamme chatbotin toimintaa.
  • Seuraamme chatbotin kautta tulevaa asiakaspalautetta ja reagoimme siihen mahdollisimman nopeasti.
  • Asiakaspalvelumme on oikea yhteydenottokohde, jos epäilet chatbotin vastausta tai et saa siltä vastausta etsimääsi asiaan.
  • Tekoäly ei kerää dataa kysymyksen lähettäneistä, mutta emme suosittele kertomaan sille henkilötietoja.

Arki Virtanen palvelee asiakkaitamme verkkosivuillamme ksoy.fi. Löydät Arki Virtasen verkkosivumme oikeasta alalaidasta, ja se osaa vastata kysymyksiisi suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja venäjäksi. Chatin asiakaspalvelija osaa vastata parhaiten, kun kysyt siltä selkeitä kysymyksiä.

Tekoälyä hyödyntämällä pyrimme parantamaan asiakaspalveluamme. Arki Virtanen on tavoitettavissa aina.

Voit antaa palautetta Arki Virtasen toiminnasta sähköpostilla: viestinta@ksoy.fi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse.

 

© Kymenlaakson Sähkö Oy | Kymenlaakson Sähköverkko Oy | Yhdystie 7, PL 9, 47201 Elimäki