Siirry sisältöön
Hae sivustolta

Asiakaspalvelu ja Online-palvelu suljettu 18.2.

Julkaistu 31.1.2022

Datahub-järjestelmän käyttöönotto aiheuttaa tilapäisiä muutoksia Online-palvelun käyttöön ja asiakaspalvelun aukioloaikoihin.

Sähköyhtiöiden välinen tiedonvaihto keskitetään uuteen järjestelmään, datahubiin. Järjestelmä nopeuttaa, yksinkertaistaa ja parantaa kaikkien osapuolten toimintaa, kun tiedot ovat yhdenvertaisesti ja samanaikaisesti kaikkien osapuolten saatavilla mm. myyjänvaihtotilanteissa.

Datahub-järjestelmän käyttöönotto aiheuttaa tilapäisiä muutoksia Online-palvelun käyttöön ja asiakaspalvelun aukioloaikoihin:

  • Asiakaspalvelumme on suljettu perjantaina 18.2.2022.
  • Online-palvelu ei ole lainkaan käytössä 17.2. klo 22 ja 19.2. klo 10 välisenä aikana.
  • Online-palvelu on pelkästään katselukäytössä 3.2. – 21.2.2022.
  • 13.- 20.2.2022 Online-palvelun energiaraportti ei päivity asiakkaille, joiden käyttöpaikka on Kymenlaakson Sähköverkon ulkopuolella.

Jos haluat tehdä sähkösopimuksen tai ilmoittaa muutosta Online-palvelun katselukäytön aikana, ota suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 05 7780 500 (ma-pe 8-18) tai yhteydenottolomakkeella.

Pahoittelemme datahub-järjestelmän käyttöönotosta mahdollisesti aiheutuvaa tilapäistä haittaa.

Lue lisää datahubista

© Kymenlaakson Sähkö Oy | Kymenlaakson Sähköverkko Oy | Yhdystie 7, PL 9, 47201 Elimäki